دانلود بنر اینستاگرام کت و شلوار فروشی و فروشگاه پوشاک مردانه PSD

بنر اینستاگرام کت و شلوار فروشی و فروشگاه پوشاک مردانه یک طرح جدیدی است که توسط آزادگرافیک طراحی و آماده شده و در اختیار شما قرار گرفته است. همانطور که میدانید مخاطب تبلیغ کت و شلوار هم افراد هستند و هم سازمان ها. پس به هر حال در هر جایی ممکن است به این محصول نیاز پیدا شود. حتی بسیاری از فروشگاه ها آن را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. طبیعتا طرح های اینچنینی باید در کنار جذابیت ، دارای رسمیت و جدیت خاصی در طرح داشته باشند و بتوان به قشر مورد نظر آن را معرفی کرد.

بنر اینستاگرام کت و شلوار فروشی و فروشگاه پوشاک یک طرح آماده و کاملا لایه‌باز است که مناسب جهت استفاده و ویرایش در نرم‌افزار فتوشاپ طراحی شده است. این طرح کاملا لایه‌باز و در قالب یک فایل psd بر روی آزادگرافیک قرار گرفته است که خیلی ساده و راحت می‌توانید نسبت به ویرایش و سفارشی‌سازی آن در محیط فتوشاپ اقدام کنید.

این طرح لایه باز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در سایز و ابعاد ۱۸۰×۱۰۸۰ پیکسل طراحی شده است که مناسب و ویژه اینستاگرام و مد رنگی RGB  می‌باشد. همچنین طرح و تصویر استفاده شده در پیش‌نمایش‌ها نیز در قالب قرار داده شده است و شما فقط کافی است متون خود را بر روی این قالب آماده قرار داده و آن را برای انتشار آماده سازی کنید.

دانلود طرح بنر لایه باز فوشگاه پوشاک مردانه و کت و شلوار فروشی اینستاگرام به صورت PSD

شما با استفاده از طرحی که در اختیار شما قرار گرفته به سرعت بنر اینستاگرامی خود را طراحی خواهید کرد و کار تبلیغات و فروش بلیط خود را میتوانید آغاز کنید.طرح ارائه شده به صورت کاملا لایه باز می باشد و شما میتوانید با استفاده نرم افزار فتوشاپ آن را ادیت نمایید.همچنین با تغییر سایز میتوانید پوستر چاپی خود را با این طرح طراحی کنید.

برچسب ها:
پرداخت و دانلود

مشخصات فایل

قیمت محصول:
19000 تومان
حجم فایل:
17
رزولیشن:
72
مدرنگ:
RGB
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
1080x1080px
تاریخ انتشار:
27 شهریور 1399

در همین زمینه ...