بنر اینستاگرام لایه باز آرایشگاه و سالن زیبایی PSD

طرح لایه باز بنر اینستاگرام آرایشگاه و سالن زیبایی یک طرح بسیار جذاب دیگر از آزادگرافیک است که منتشر شده است.

در این طرح از چهره یک خانم به عنوان عکس اصلی طرح استفاده شده است.

این طرح به صورت PSD در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این طرح را میتوانید هم برای اینستاگرام استفاده کنید و هم تراکت. این طرح به صورت RGB و در سایز ۱۰۸۰X1080 طراحی شده و تمام لایه های آن قابلیت ویرایش ، تغییر و سفارشی سازی در نرم افزار فتوشاپ را دارند دارند.

طرح بنر لایه باز اینستاگرام سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه به صورت PSD

طرح لایه باز بنر اینستاگرام مناسب سالن های زیبایی، آرایشگاه ها ، سالن های کاشت ناخن و… است.عکس استفاده شده این طرح را میتوانید نیز به راحتی تغییر دهید. این طرح به صورت حرفه ای، جذاب و اثربخش طراحی شده و شما میتوانید با ویرایش و یا کمی تغییرات آن را بهتر سفارشی سازی کنید. این طرح را میتوانید در فتوشاپ ویرایش کنید و در کسب و کار خود یا مشتریانتان استفاده کنید.

 

تبلیغات سالن کاشت ناخن  , تبلیغات سالن آرایش , بنر اینستاگرام psd , آرایشگاه زنانه , سالن کاشت ناخن , بنر اینستاگرام مانیکور , بنر اینستاگرام آرایشگاه زنانه , سالن آرایش ,  طرح بنر اینستاگرام , بنر اینستاگرام آرایشگاه زنانه  , آرایشگاه , دانلود بنر اینستاگرام ,سالن زیبایی , بنر سالن زیبایی ,بیلبورد سالن زیبایی , انستیتو زیبایی , دانلود بنر اینستاگرام , طرح بنر اینستاگرام, آرم ,لوگو, طرح بیلبورد , لاک , سوهان , ناخن , مانیکور , پدیکور

پرداخت و دانلود

مشخصات فایل

قیمت محصول:
19000 تومان
حجم فایل:
6.9MB
رزولیشن:
72
مدرنگ:
RGB
فرمت فایل:
PSD
ابعاد:
1080x1080px
تاریخ انتشار:
24 آبان 1399

در همین زمینه ...